نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

آينده داعش  و آل سعود

همانگونه كه همگان مي دانند داعش و النصره با هدف فتنه در جهان اسلام ، نابودي محور مقاومت و نجات رژيم اشغال گر قدس با همكاري آمريكا و همپيمانان غربيش و حكام مرتجع عرب در خاور ميانه بنيان گذاري گرديد.

از آنجا كه اين گروه هاي تروريستي از نظر تداركات و تجهيزات مالي و همكاري براي جذب نيرو از سراسر جهان وابسته مي باشند ،كشور هاي حامي تروريست ها كمان مي كردند اين گروه هاي تروريستي  قابل كنترل و هدايت براي اجراي اهدافشان  در منطقه مي باشند.با گذشت زمان و قدرت گرفتن گروه هاي تروريستي حكام جور به اين نتيجه رسيدند كه با يد كمي اين گروه ها را تحت فشار قرار دهند تا ضمن كنترل و هدايت شان خود را  در نظر افكار جهاني تبرئه وجهره خبيث شان را تر ميم كنند .

با تشكيل محور غربي عربي براي مقابله با داعش جو اميدوار كننده اي بوجود آمد ولي با گذشت زمان مشخص شود اين ائتلاف كاري از پيش نخواهد برد .از يك طرف غرب منافع خود را در وجود چنين گروه هاي تروريستي مي بيند و از طرف حكام عرب نيز به دليل پرداخت ميليارد ها دلار و خرج كردن اعتبارشان نتوانسته اند با تشكيل اين گروه ها به مقاسدشان برسند و هنوز اميد دارن با بودن داعش و گروه هاي تروريستي بتوانند به اهدافشان برسند .

Image result for ‫داعش‬‎

آينده داعش :

داعش با داشتن ایدئولوژی وپشتوانه فكري چون افكار تكفيري و وهابي گري كه با دلارهاي نفتي ده ها سال در سراسر دنيا گسترش يافته و با اطمينان بنفسي كه در اين چند سال اخير در تصرف بخش هاي بزرگي از كشور سوريه و عراق بدست آورده و بدون واهمه از عواقب جناياتشان به حضور خود ادامه مي دهد و همچنان دلار هاي نفتي و تسليحات نظامي و غيره از طرف غرب  بويژه امريكا ،اسرائيل،تركيه و شيوخ عرب در يافت مي كند نه تنها داعش نابود نخواهد شد بلكه دامنه فعاليتش گسترش خواهد يافت. .

Image result for ‫داعش‬‎

نياز هاي داعش براي بقا:

داعش براي بقاء خود به دلار هاي نفتي  تسليحات  تصرفات سرزميني و جذب نيرو نياز  دارد .

همان گونه كه مي بينيم گروه هاي تروريستي در اشغال مناطق سني نشين با كمتري مقاومت روبرو مي شود ولي در مناطق شيعه نشين با مقاومت سرسختانه اي روبرو مي شوند در اوايل مناطق كرد نشين كه قالبا سني مذهب هستند تمايلي به همكاري با دولت هاي مركزي براي مقابله با گروه هاي تروريستي نداشتن با گذشت زمان و تجاوزات وحك حرمت هاي كه بر نواميس اكراد از طرف داعش و گروه هاي تروريستي وارد شد اكراد بقاي خود و عزت خود را در مقابله با آنها  ديدند .

هم اينك  جبهه مستحكمي در مقابل داعش در جنوب و شرق و شمال عراق بوجود آمده و از تصرف وگسترش داعش جلوگيري شده  ودر حال پس زدن آنهاست و نيز در سوريه هم فشار هاي زيادي بر گروه هاي تروريستي وارد مي شود .

از آنجا كه بقاي هر تشكيلات و گروهي  وابسته اصول تشكيل دهنده آن مي باشد داعش براي بقاي خود و جذب نيرو و دست يافتن به تسليحات و دلار هاي نفتي و گستري حيطه تصرفات خود مجبور خواهد شود حركت بسوي تصرف سرزمين هاي  اردن ، عربستان ، كويت ، و قطر را دير يا زود شروع كند .

اين كشور ها بخاطر بافت فرهنگي و مذهبي كه دارند در مقابل اين گروه ها  نسبتن مقاومت كمتري نسبت به مناطق شيعه نشين دارند زيرا تجربه نشان داده با ورود به مناطق شيعه نشين كشتارها و جنايات فجيي انجام داده است ولي در مناطق سني نشين توانسته اند نيروهاي جديدي جذب كنند.

در آينده شاهد تحقق روايات و پيش گويي پيامبر (ص) از ظهور سفياني ها خواهيم بود

نويسنده محمدي زاد  

 


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com